SI / EN

V pričakovanju dirkaškega spektakla - GHD Gorjanci 2017

V pričakovanju dirkaškega spektakla - GHD Gorjanci 2017

Za dirkači v slovenskem državnem prvenstvu so že tri dirke letošnje sezone. Od 17. in 18. junija pa se bodo prvič pomerili tudi na domačih tleh, saj bo na sporedu gorskohitrostna dirka Gorjanci 2017. Na 4,3 km dolgi progi se bodo tekmovalci pomerili v slovenskem in avstrijskem prvenstvu, dirka pa bo štela tudi za evropsko prvenstvo starodobnih dirkalnikov, evropski gorsko-hitrostni pokal. Našteta tekmovanja so jamstvo za odlično dirko, vredno ogleda.

V slovenskem državnem prvenstvu je zadnjo gorskohitrostno dirko v italijanskem Verzegnisu dobil zimzeleni Milan Bubnič (Lancia Delta Integrale), ki je ostale tekmece ugnal za več kot pol minute. Na drugo stopničko je tokrat stopil Laszlo Hernadi (Mitsubishi Lancer EVO IX R4), tretji pa je bil Aleš Prek (Honda Civic Type R). Peter Marc (Mitsubishi Lancer EVO IX), ki v državnem prvenstvu še vedno drži tretje mesto, je bil tokrat četrti.

 

Koledar državnega prvenstva Slovenije v gorskohitrostnih dirkah:

 

GHD Rechberg (AUT)

23.04.2017

Milan Bubnič

GHD Stubičke Toplice (CRO)

07.05.2017

Aleš Prek

GHD Verzegnis (ITA)

28.05.2017

Milan Bubnič

GHD Gorjanci

18.06.2017

 

GHD Lučine

13.08.2017

 

GHD Petrol Ilirska Bistrica

03.09.2017

 

GHD Buzetski dani (CRO)

17.09.2017

 

GHD Čedad (ITA)

15.10.2017

 

 

 

Skupni seštevek v točkovanju za slovensko DP v gorskohitrostnih dirkah:

 

1. Milan Bubnič 68

2. Aleš Prek 55

3. Peter Marc 45

4. Laszlo Hernadi 42

5. Matevž Čuden 28

 

Milan Bubnič (Lancia Delta Integrale) vodilni v slovenskem državnem prvenstvu.

 

GHD Gorjanci 2017 se bodo že tradicionalno pričeli v soboto s tremi teki za trening. Po doseženih rezultatih na uradnih treningih, nato v soboto žirija tekmovanja določi vrstni red štartov na nedeljski dirki in sicer v obratnem vrstnem redu znotraj razredov oziroma skupin vozil. To pomeni, da najprej zapelje na progo najpočasnejši, za njim pa vse hitrejši. Na ta način je tudi dogajanje za gledalce bolj zanimivo, saj se običajno ne ve, kdo bo zmagovalec dirke vse do zadnjega dirkalnika na progi. Po zaključku vsake vožnje pa se navzgor proti cilju zapelje še vozilo direktorja dirke, ki nato v počasnem ritmu pripelje kolono nastopajočih dirkalnikov nazaj v servisni prostor, kjer jih ekipe pripravijo za naslednji vzpon. 

 

Federico Liber (Gloria Formula C8F) je slavil na Gorjancih v letih 2013 in 2015.


Priprave na dirko na Gorjance so v polnem teku. Lista prijavljenih in podrobnosti bodo predstavljene na tiskovni konferenci 12. 06. 2017, v prostorih AŠD SA-I, v Ljubljani, Koprska ulica 98.


Organizator bo za obiskovalce prireditve, ki bodo prišli iz smeri Novega mesta, uredil parkirišča pred popolno zaporo ceste pred Restavracijo Prepih. Vabimo vas, da v čim večjem številu pridete na prireditev in počastite letošnji avtomobilski praznik na Gorjancih.

 


Rekord proge:

4,3 km, trojna šikana:

 

Absolutno: 1:38.88 – Patrik Zajelšnik (SLO) – Norma M20F (2016)

 

Skupina E1: 1:45.56 – Karl Schagerl (AUT) – VW Golf Rally TFSI-R (2016)

Skupina E2-SH: 2:04.07 – Bernard Lenz (AUT) – BMW E36 M3 (2016)

Skupina N: 2:03.84 – Reinhold Taus (AUT) – Subaru Impreza WRX STI (2016)

Skupina A: 2:09.54 – Aleš Prek (SLO) – Honda Civic Type R

Historic: 1:44.87 – Stefano Di Fulvio (ITA) – Osella PA9/90

Slo.: 1:38.88 – Patrik Zajelšnik (SLO) – Norma M20F (2016)

Slo. DP, GEN: 1:59.53 – Milan Bubnič (SLO) – Lancia Delta Integrale


Zmagovalci:

2016: Stefano Di Fulvio (ITA) – Osella PA 9/90
2015: Federico Liber (ITA) – Gloria C8P EVO
2014: Vaclav Janik (CZE) – Lola B02/50 F3000
2013: Federico Liber (ITA) – Gloria C8F
2012: Vaclav Janik (CZE) – Lola B02/50 F3000
2011: Jaroslav Krajči (SVK) – Lola B02/50 F3000
2005: Vladimir Stankovič (SLO) – Coloni Nissan F3
2003: Samo Valant (SLO) – Fiat Punto Kit Car
2002: Slavko Dekleva (SLO) – BMW 320 ST