Sobota na Gorjancih pripadla Patriku Zajelšniku
Na Gorjancih so dirkači zaključili z dvema vožnjama za trening pred jutrišnjo dirko. Najuspešnejši je bil slovenski predstavnik Patrik Zajelšnik, ki je s prototipom Normo M20FC že danes pokazal odlično formo in jutri utegne loviti celo rekordni dosežek. Drugo trening vožnjo sta žal zaznamovali tudi dve težji nesreči, ki sta za voznika minili brez posledic.
S prvo vožnjo za trening je pričelo 146 dirkačev. Že takoj po začetku je vse navzoče presenetilo nekaj dežnih kapelj, a je tekmovalna proga naposled ostala suha. Prvi se je pod mejo dveh minut spustil izvrstni italijanski dirkač Uberto Bonucci, ki je v drugi vožnji z Osello PA9/90 z 1:52,081 postavil najboljši čas med starodobnimi dirkalniki.
Prvo vožnjo so zaznamovale številne okvare dirkalnikov – za enega izmed razlogov lahko “okrivimo” tudi hudo vročino, saj so termometri že ob pričetku vožnje kazali prek 30 stopinj Celzija. Nesrečo je doživela tekmovalka Urša Presetnik (Autobianchi A112 Elite), katere dirkalnik je po napaki končal na strehi.
Nadaljevanje je potekalo brez večjih zapletov. Končno najboljši čas prve vožnje je z 1:46,536 postavil Vaclav Janik (Norma M20FC), ki na Gorjancih brani lansko zmago. Težave na startu in na progi (pred njim se je zaradi okvare zaustavil Stefano Di Fulvio) je imel Patrik Zajelšnik (Norma M20FC), ki je izgubil kar nekaj dragocenih sekund, tako da njegov prvi čas ni bil merodajen. Francoz Sebastien Petit (Norma M20FC) je bil v svoji prvi vožnji na Gorjancih še nekoliko rezerviran.
Tako je drugo mesto v prvi vožnji pripadlo Čehu Jiřiju Svobodi (Norma M20F), tretje pa Milanu Bubniču (Lancia Delta Integrale), ki je bil najhitrejši med turnimi dirkalniki in pričakovano premočan za vse ostale v slovenskem državnem prvenstvu.
Drugo vožnjo sta žal zaznamovali težji nesreči Milana Bubniča in Alojza Udovča (Renault Clio R3), ki jutri zaradi močno poškodovanih dirkalnikov ne bosta nastopila. Prvi je zaradi očitnih težav z dirkalnikom s steze zletel ob pospeševanju na prvi ravnini takoj po startu, drugi pa je nesrečo doživel pri relativno visoki hitrosti v srednjem delu proge. Nesreči sta povzročili dve nekoliko daljši prekinitvi, a sta bila voznika k sreči nepoškodovana.
Na vrh časovne razpredelnice se je z najhitrejšo sobotno vožnjo zavihtel Patrik Zajelšnik, ki je uro zaustavil pri 1:40,283. Po treningih nam je zaupal, da bodo v ekipi do jutri opravili še nekaj finih nastavitev na dirkalniku in tako skušali še nekoliko izboljšati dosežen čas.
Za Zajelšnikom sta trening končala Vaclav Janik na drugem (2,066 sekunde zaostanka) in Sebastien Petit na tretjem mestu (10,184 sekunde zaostanka). Drugi najvišje uvrščeni slovenski predstavnik je bil Vladimir Stankovič na sedmem mestu.
V konkurenci slovenskega državnega prvenstva jutri kaže na dvoboj za zmago. Glede na današnjo majhno razliko se bosta udarila Matej Grudnik, ki nastopa z novim dirkalnikom Renaultom Cliom skupine E1 in Rado Raspet v Audiju R8 GT3. Po zaključenem treningu ju je ločila le dobra sekunda.
Po divizijah slovenskega državnega in pokalnega prvenstva so bili po dveh treningih najhitrejši: Matej Oblak (MG ZR 105) v diviziji 1, Matevž Čuden (Renault Clio RS) v diviziji 2, Patrik Zajelšnik (Norma M20FC) v diviziji 3, Aleš Prek (Honda Civic Type R) v diviziji 4 in Domen Svet (Renault Twingo) v diviziji 5.
Jutrišnja dirka se s prvo vožnjo prične ob 10. uri dopoldne.