Po odstopu Gassnerja jr. v vodstvu spet Peljhan
Darko Peljhan je po odstopu Hermanna
Gassnerja mlajšega na HP Višnja gora prevzel vodstvo, na drugo mesto pa se je
povzpel Aleksandr Saliuk. Humar vodi med vozili s pogonom na en par koles po
odstopu Turka, v diviziji 1 pa je spredaj Premrl.
Rally
Saturnus ne prizanaša. Mokre hitrostne preizkušnje prvega sobotnega kroga so še
bolj zahtevne, kot sicer, zato se tudi vrstni red spreminja. Presenečata
predvsem Aleks Humar in Rok Turk, ki se z dirkalnikoma s pogonom na en par
koles vozita skorajda vštric s štirikolesno gnanimi avtomobili. Dogajanje je
prekinila le nesreča posadke Rajko Žakelj – Blaž Selan z Mitsubishijem
Lancerjem Evo 9 na HP Višnja Gora, ko sta dober kilometer in pol po startu
močno razbila svoj dirkalnik, a oba k sreči ostala nepoškodovana. Na isti HP,
le nekaj kasneje je bilo konec dirke tudi za Hermanna Gassnerja mlajšega, ki je
zapeljal s ceste in odstopil. Vodstvo je ponovno prevzel Darko Peljhan. Med
vozili s pogonom na dve kolesi je bil najhitrejši Rok Turk, a so ga nato
ustavile težave z dirkalnikom.
Že prva hitrostna preizkušnja sobotnega
jutra, HP Janče, je premešala vrstni red, saj se je v vodstvo z odličnim
dosežkom prebil Hermann Gassner starejši, ki pa je slabše nadaljeval. Na prvo
mesto se je nato povzpel njegov sin in, ko je kazalo, da bo svoje vodstvo
utrdil, je na HŠ Višnja Gora zapeljal s ceste in odstopil. Še pred njim je v
skalo trčil Rajko Žakelj, odstopil ter za seboj ustavil še Aleksa Humarja in
Alana Pajka, katerima so organizatorji dodelili provizoričen čas, ki pa bo
naknadno korigiran. Najhitrejši na tem brzincu pa je bil Aleksandr Saliuk, ki
se je po včerajšnji napaki, ko je prevozil krog preveč in zasedel šele 64.
mesto, danes po prvem krogu povzpel že na 4. mesto. Jani Trček se počasi
vzpenja po lestvici, čeprav se pritožuje čez novi model pnevmatik, češ, da ne
najde pravih občutkov. Podobne težave so upočasnile tudi Boštjana Logarja, ki
se anonimno vozi v ozadju. V diviziji 2, oziroma v konkurenci vozil s pogonom
na en par koles, je danes izjemno presenetil Rok Turk z novim Peugeotom 208
R2, ki je bil na HP Višnja Gora celo tretji skupno. A v servisu so nato
odkrili natrgan klinasti jermen, rezervnega pa ni bilo, zato je moral Turk
odnehati. Škoda! Tako v tej kategoriji vozil zdaj vodi Aleks Humar pred Raffaelom
Sulzingerjem v Ford Fiesti, med našimi pa sledijo Alan Pajk, Uroš papež in
Hrvat Viliam Prodan. Slednji je, zanimivo, v konkurenci DP Hrvaške, pred
Szilagyjem in Šaškinom v Mitsubishijih! Tehnične težave so upočasnile tudi
Mateja Grudnika, ki mu je odpovedala polos, a so okvaro s pomočjo serijske s
trening avtomobila v njegovem moštvu odpravili.
V najmanjši diviziji 1 se je položaj prav
tako konkretno zasukal, saj je z odlično vožnjo predvsem na HP Višnja gora
vodstvo prevzel Grega Premrl, ki ima pred Andrejem Velkavrhom pol minute
prednosti, Luka Kos pa zaostaja še slabih pet sekund več. Zaostal je Jan Oblek,
Matej Oblak pa je bil po težavah z menjalnikom prisiljen odstopiti. V
konkurenci starodobnikov se odlično pelje Oppenauer s Fordom Escortom Mk2, ki
ima zajetno prednost tekmeci, v Yugo pokalu pa je spredaj Simon Mlinar pred
Alenom Vidmarjem in Rokom Nartnikom.